mspolkadotslove.blogspot.com

Friday 26 August 2011

Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri!!! :D

Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri
               Maaf Zahir & Batin


Lagu bagkground Blog aq FARHA MARHA ni Khas untuk korang semua,  Happy Advance Eid Mubarak

Assalamualaikum semuanya, ni mesti korang tgh busy hias rumah, kan? atau ada yg busy shopping? busy try try baju raya?? hihihi, samalah atu, smua org macam tu. Waktu raya ni lah masanya untuk berkumpul/jumpa dgn kawan2 lama, saudara mara kita yang duk jauh sgt dari kita, kan? dan tidak ketinggalan juga ni lah masanya tuk MAKAN BANYAK2, hihihi..korang suka makanan apa waktu raya ni?  Aq suka makan BATANG BURUK! pergi kat mana2 rumah, itulah yg aq cari, kalau takda pun aku suka ratah PUSU PEDAS/IKAN BILIS GORENG PEDAS! sampai mengalir air mata aq dbuatnya tapi SEDAP!! 



Batang Buruk



Pusu Pedas

okay, sambung ceta tentang raya ni, pegi rumah A, di hidangi COKE, pegi rumah B, di hidangi PEPSI dan begitulah seterusnya, maksud aku, waktu raya ni je lah perut kita penuh dgn macam2 jenis minuman, hari-hari biasa takda lah best macam raya, kan? aq SUKA perut aku penuh dgn air warna warni ni, bukannya selalu pon! :D


gambar kat bawah ni plak kad raya yang aq edit khas untuk pembaca blog aq :), will upload again gambar ni ni next post aq







sedang aku asyik update blog ni, kat kg aku kiri kanan penuh dgn bunyi letupan mercun, bunga api, best best best! tak sabar  rasanya nak pakai baju raya di Raya pertama ni, tapi dalam masa yang sama aku rasa sedih jugak kerna Ramadhan akan pergi meninggalkan kita lagi, im gonna miss you Ramadhan, cepat betul masa berlalu, tup tup tup dah nak Raya. Apa-apa pun aku bersyukur kehadrat illahi kerna memberi aq kesempatan untuk merasai ramadhan tahun ini , Alhamdulillah Ya Allah.




aq dah type panjang lebar agaknya, tak perasan pun dah 1 jam aku spend dgn post ni + edit kad raya, aq nak sambung sulam manik baju raya adik, hihi...
Terima Kasih kepada korang semua kerana sudi membaca post di blog aq yg tak seberapa ni.



No comments: