mspolkadotslove.blogspot.com

Wednesday 19 October 2011

Jobless me - membebel











Assalamualaikum



Jam sudah meninjukkan pukul 2.43 pagi dan mata ni masih lagi segar!
cemburunya tengok adik yang sedang tidur nyenyak!


aku coba paksa diri ini untuk tidur
tapi..sakit pula kepala aku di buatnya


so, I just download movie from Teamhanna.org
download mana-mana latest movie




besok petanag ada Maths Short Test -____-"
and I am totallllllyyyy not ready for it
apa bole buat..jawab ajalah esok..


hmm
I don't know what else to type here,
I just type anything that pass through my mind


owh ya...
homepage facebook aku penuh dgn link2 yang orang2 share mengenai 'baby yang ditikam'
ngeri aku tengok, kalau boleh aku nak remove ja fb orang2 yang share link tu!


aku tak sanggup nak tengok!!
asal ja bukak fb, mesti link tu yang memenuhi homepage aku =(
hmm...alamatnya lusa lah aku on fb =(


okaylah, until here, nak tengok Running Man.
kalau ada masa, later aku membebel kat sini, 
and sorry for any typo, malas nak cek..hihihi ;)



Terima Kasih Kerna Sudi Membaca Post Aku Yang Tak Seberapa Ini



No comments: